مسئولیت مشترک رئیس جمهور منتخب و مجلس تشکیل دولت کارآمد، متدین و انقلابی
رهبر انقلاب در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کردند:

مسئولیت مشترک رئیس جمهور منتخب و مجلس تشکیل دولت کارآمد، متدین و انقلابی

نماینده مردم تهران در مجلس:

وحدت و همدلی مجلس و دولت در جهت منافع ملی خواهد بود | استفاده از اختیارات قانونی باید به صورت منطقی صورت گیرد

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه استفاده از اختیارات   قانونی از سوی قوا باید منطقی باشد تا باعث ایجاد کدورت نشود، گفت: همانطور که رهبری بیان داشتند مجلس نباید منشأ تشنج در افکار عمومی باشد.چرا که نمایندگان مجلس، نماینده مردم هستند، بنابراین باید به مردم امید دهند.
نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه استفاده از اختیارات قانونی از سوی قوا باید منطقی باشد تا باعث ایجاد کدورت نشود، گفت: همانطور که رهبری بیان داشتند مجلس نباید منشأ تشنج در افکار عمومی باشد.چرا که نمایندگان مجلس، نماینده مردم هستند، بنابراین باید به مردم امید دهند.
کد خبر: ۱۴۶۵۵۶۶

اسماعیل کوثری در گفتگو با جام جم آنلاین با اشاره به تاکید امروز رهبر انقلاب بر ضرورت همدلی و تعامل سازنده مجلس با دولت جدید در دیدار با نمایندگان مجلس گفت: رهبری همیشه بر موضوع وحدت تاکید داشته و دارند. چرا که اگر بین مسئولان و قوای کشور اختلافات عمیق و تشنج باشد قطعا باعث ایجاد محدودیت هایی در انجام امور کشور خواهد شد.

وی افزود: عدم وجود همدلی و وحدت  در جهت منافع ملی نخواهد بود و مردم را نیز نا امید خواهد کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر لزوم یکپارچگی و وحدت در تمام موضوعات به خصوص روابط میان قوا گفت: باید این تاکیدات در مورد وحدت را نه صرفا در حرف و کلام، بلکه در عمل نیز مورد توجه قرار دهیم.

کوثری در عین حال با بیان اینکه هر قوه ای اختیاراتی نیز دارد و باید بتواند از آن استفاده کند، تصریح کرد: درصورتی که بعنوان مثال مجلس از اختیارات خود به صورت منطقی استفاده کند نباید از آن برداشت اختلاف افکنی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از اختیارات باید منطقی باشد تا باعث ایجاد کدورت نشود.

کوثری ادامه داد: همانطور که رهبری بیان داشتند مجلس نباید منشأ تشنج در افکار عمومی باشد بنابراین مجلس در راستای انجام اختیارات خود و مخالفت های احتمالی در مورد برخی موضوعات باید آن را به گونه ای مطرح کند که جامعه بپذیرد و بداخلاقی صورت نگیرد.

این نماینده تهران در مجلس افزود: نمایندگان مجلس، نماینده مردم هستند، بنابراین باید به مردم امید دهند.

کوثری با بیان اینکه نمی توان مسائل کشور را با اختلاف و دعوا حل کرد، گفت: رهبری توصیه های حکیمانه ای داشتند که باید مد نظر ما نمایندگان  قرار گیرد و باید دولت و مجلس کمک کنند تا گره های کشور باز شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها